Foto i vintervädret

Postat: 2013-02-26 ♥ 23:04:39 | Kategori: Foto - Porträtt, Personligt - Mitt liv
Foto och redigering: Jag (förutom bild 1 som togs av Jenny) // Kamera: Canon EOS 550D + Canon EF 50/1.8 II
Idag var det inte lika fint väder som tidigare i veckan, utan det var kallare och solen sken inte lika starkt. Trots detta var jag ute och fotade en liten stund med Jenny (som ni kan se på den andra bilden). Hon var inte riktigt förberedd på kylan, utan hade på sig ett par converse. Kallt blev det, men desto skönare när vi sedan kom in i värmen hemma hos mig.  

Hoppas att ni har haft en bra vinterdag, vi hörs!

Kommentarer
Klara - Fotoblogg ❤

Sv: Varsegod! Och tack så jättemycket! : o )

2013-02-27 kl. 13:24:45
Blogg/Hemsida: http://www.klaramarklunds.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin