Picknick i Humlegården

Postat: 2013-05-11 ♥ 16:12:01 | Kategori: Foto - Porträtt, Foto - Övrigt

Kamera: Canon EOS 550D + Canon EF 50/1.8 II
I torsdags var jag, Gustaf och Anna inne i stan. Vi fotade en del i kungsträdgården (bilder kommer senare) och sen gick vi till Humlegården där vi åt picknick och spelade musik. Det var tänkt att vi skulle vara med några andra också, men det blev inte så. Fast det var mysigt i alla fall. Riktigt härlig dag måste jag säga!




Ute i sommarvädret

Postat: 2013-05-10 ♥ 18:25:00 | Kategori: Foto - Porträtt, Personligt - Mitt liv

Kamera: Canon EOS 550D + Canon EF 50/1.8 II
Jag och fina Catta var på One Direction konserten i onsdags, så bra! Jag fotade och filmade ganska mycket med mobilen, men de flesta bilderna blev dåliga. Synd att man inte fick ha med sig kamera, då hade man nog kunnat få till lite bättre bilder. Dock är bildena kanske inte det vktigste, jag fick ju en väldigt bra upplevelse. Efter konserten åkte jag och Catta hem till mig där vi sov, väldigt mysigt. När vi vaknade på morgonen dagen efter var det varmt och väldigt fint väder ute, så vi gick ut och tog några foton. Vi satte oss i skogskanten med några vistippor i händerna.
Snacka om att det känns som sommar!





Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin