Det är fortfarande höst

Postat: 2012-10-30 ♥ 22:16:12 | Kategori: Foto - Porträtt, Personligt - Mitt liv
Jag tycker det är skönt att det fortfarade är höst. Även fast det har kommit snö här har den inte hunnit lägga sig.
Höstbilden ni ser ovan satt jag och redigerade nu och jag tycker att den är ganska häftig, även fast jag egentligen skulle vilja haft med hela armarna. Men aja..

Hösten är härlig

Postat: 2012-10-27 ♥ 19:27:18 | Kategori: Personligt - Mitt liv
Foto: Rebecca // Redigering: Jag
Idag har jag träffat Rebecca och hennes kompis Wendela i stan. Vi fotade en del och åt sen lunch, det var kul! Nu har jag många nya bilder att redigera och ovan ser ni en bild som rebecca tog på mig i det fina höstljuset.
 
Får se hur jag kommer göra med bloggen nu.. som jag skrev i inlägget nedan, men kommer uppdatera lite då och då i alla fall.
 

Nu var det längesedan

Postat: 2012-10-22 ♥ 22:01:06 | Kategori: Foto - Självporträtt, Personligt - Mitt liv

Bjuder på ett självporträtt från helgen..

Ja, nu var det väldigt längesedan det dök upp ett inlägg här på bloggen.. Jag har helt enkelt haft för fullt upp och det blev en bloggpaus mitt i allt. Får se hur ofta jag uppdaterar nu, men nu är det i alla fall lite lugnare i skolan och jag ska försöka att uppdatera lite oftare i alla fall, hehe. Jag funderar på att starta en helt ny blogg, men får se hur det blir med det.. Nu ska jag snart ta och lägga mig tror jag, om ett tag i alla fall, så godnatt!




Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin