Välkommen till min nya blogg!

Postat: 2011-11-23 ♥ 17:32:57 | Kategori: Personligt - Mitt liv
Hej på er!!

Idag fyller jag 16 år och fick lust att skapa en blogg här på blogg.se! Har funderat lite på det förut. Jag har nämligen en blogg på blogger.com, men den ska bara användas i skolsyfte och därför kände jag att jag ville ha en blogg där jag kan lägga upp alla möjliga bilder och texter och inte bara sådant som rör skolarbeten. Jag går nämnligen första året på en natur-linje med foto-inriktning och det är alltså vid foto-uppgifter jag använder den andra bloggen.

Som sagt fyller jag år idag och ska väl kanske försöka att lägga upp en bild på vad jag fått senare! Men just nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att middagen (som jag har bestämt) ska bli klar och dessutom har jag bakat en tårta, som ska ätas upp senare! Jag hoppas att den blev bra! ;)




Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin