Det nya året närmar sig

Postat: 2012-12-31 ♥ 18:34:00 | Kategori: Personligt - Mitt liv
Jag håller på att göra mig iordning nu. Har fixat naglarna och sminket och nu är det kläderna som ska på. Lite senare ska jag iväg till en kompis och jag har en känsla av att den här nyårsaftonen kommer bli grym! Hoppas att ni andra där ute får en jättebra kväll! Vi hörs nästa år! (om det inte blir någon bloggning innan dess).

 

tjugofyra timmar kvar

Postat: 2012-12-31 ♥ 00:00:00 | Kategori: Personligt - Mitt liv, Personligt - Tankar

(Bjuder på en lite random snöig vinterbild som togs för ett tag sen.)

Nu är det exakt ett dygn kvar av 2012. Bara tjugofyra timmar kvar till nästa år.
Det har hänt mycket det här året och jag får se om det blir någon slags årsresumé eller om jag struntar i det.

En sak vet jag i alla fall och det är att jag vill försöka blogga mer nu efter nyår. Lite som en nystart kanske.
En ny design är på gång och för tillfället känner jag mig väldigt peppad.
Jag hade tankar på att starta en helt ny blogg, men jag tror att jag håller mig kvar på den här i alla fall.

Det var allt jag ville säga just nu, så vi hörs mer imorgon!



 

Nu har snön lagt sig

Postat: 2012-12-07 ♥ 23:40:28 | Kategori: Foto - Natur, Personligt - Mitt liv

Nu blev det en ordentlig paus i bloggandet, Det förvånar mig att det ändå har kikat in folk på bloggen varje dag, så till er: sorry för den dåliga uppdateringen. Orsaken är att jag har haft så himla mycket annat att tänka på den senaste tiden, så har helt enkelt lagt bloggen lite åt sidan. Nu fick jag ändå lite lust att göra ett inlägg och nu är en ny design på gång, så jag ska försöka blogga mer.

Lite random bild till inlägget, men aja.. Tänkte bara visa hur det ser ut här nu. Nu är det inte höst längre, utan snön lagt sig, som ni förmodligen ser. Åh vad jag hoppas att den ligger kvar till jul. 17 dagar kvar, och bara 12 kvar till jullovet. Så skönt det ska bli!! Tagg, åh va jag längtar!

Nu blev det en liten uppdatering här i alla fall och jag kommer nog vilja blogga mer när den nya designen är fixad. Vi får se när nästa inläg kommer, men ni får väl hålla utkik! Hejdå så länge!





Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin