Nu var det längesedan

Postat: 2012-10-22 ♥ 22:01:06 | Kategori: Foto - Självporträtt, Personligt - Mitt liv

Bjuder på ett självporträtt från helgen..

Ja, nu var det väldigt längesedan det dök upp ett inlägg här på bloggen.. Jag har helt enkelt haft för fullt upp och det blev en bloggpaus mitt i allt. Får se hur ofta jag uppdaterar nu, men nu är det i alla fall lite lugnare i skolan och jag ska försöka att uppdatera lite oftare i alla fall, hehe. Jag funderar på att starta en helt ny blogg, men får se hur det blir med det.. Nu ska jag snart ta och lägga mig tror jag, om ett tag i alla fall, så godnatt!

Kommentarer
Din bejb

Så sjukligt snygg

Svar: men tack min snygga bejb ;) <3
Emilia Larsson

2012-10-23 kl. 09:09:08
Blogg/Hemsida: http://www.clindholms.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin