segt...

Postat: 2012-05-22 ♥ 17:24:16 | Kategori: Personligt - Mitt liv
Hej på er! Jag är har inget Internet hemma nu och det kommer tydligen ta ett tag innan vi får tillbaka internetet. det enda jag kan göra i ett blogginlägg från mobilen är att skriva rubrik och att kopiera in text här.. fast ska försöka blogga ändå! uppdaterar från en dator och svarar på kommentarer så fort jag kan! :)) lite jobbigt att man blir så handikappad utan Internet hemma.. Men jag kan inte göra något åt det nu, hehe! Vi hörs!

Kommentarer
LinaJohansson

hej vilken fin blogg du har! hur mår du idag?:)

2012-05-22 kl. 19:19:47
Blogg/Hemsida: http://linajohanssoon.devote.se
saga

Fin blogg! ♥

2012-05-23 kl. 10:29:12
Blogg/Hemsida: http://saganilssons.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin