Ytterligare en idé..

Postat: 2012-03-05 ♥ 16:27:00 | Kategori: Övrigt - Veckans tips
Nu har jag fått en ny idé att göra på bloggen.. Tänkte göra en ny kategori som kallas "veckans tips" där jag lägger upp ett tips för varje vecka. Det kan handla om tips på affärer, bloggar, klädesplagg, saker att göra eller tips på något helt annat.

Jag funderar på att ni som läser kanske kan få skicka in nått tips och det blir lite mer "läsarnas tips" eller något och även att jag då länkar till den som tipsar... Jag vet inte riktigt, får se! :)

Men imorn kommer jag lägga upp första tipset från mig tror jag! :)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin