Veckans tips:

Postat: 2012-03-06 ♥ 14:04:00 | Kategori: Övrigt - Veckans tips

FRAMKALLA DINA EGNA FOTON!

Ja, det första veckans tips är att framkalla (eller skriva ut) dina egna foton.

Jag har gjort det ganska många gånger och det är så roligt när man väl får ha sina foton i handen. Man kan verkligen använda fotona till massor av olika saker.  Man kan bara låta dem ligga i en påe om man int eorkar göra något med dom (haha) eller så kan man ju sätta in dem i ett fotoalbum, sätta in dem i ramar, hänga upp dem på väggen, sätta dem på grattiskort (eller liknande) att ge bort eller något helt annat. Jag tycker i alla fall att det är väldigt roligt att göra annat med fotona än att bara ha dem på datorn. Så var kreativ! :)

 

(Jag själv skickade efter foton på framkallning i torsdags kväll och så fick jag dem igår, wehoo!)


Kommentarer
felicia

sv; det blev två vinnare! :)

2012-03-06 kl. 16:20:06
Blogg/Hemsida: http://fotokobran.se
A N T O N S F O T O

Sv: Åh tack! :D

2012-03-06 kl. 17:52:32
Blogg/Hemsida: http://antonsfoto.webblogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin