Dag 19- Smeknamn jag har och varför

Postat: 2012-03-16 ♥ 20:05:00 | Kategori: Personligt - Utmaningar



Hehe okej.. Det finns ju inte så många smeknamn för Emilia, men jag har faktiskt ett. Fast det är typ bara de kompisar jag haft väldigt länge som egentligen vet om det eller kallar mig det.. men det är "Millan". Några av mina lite nyare kompisar tycker det är ett konstigt smeknamn och inte riktigt fattar varifrån det kommer, men jag har haft det väldigt länge.
Det var en dagiskfröken som började att kalla mig det när jag var liten och sen tog många av mina kompisar efter och började också kalla mig det. När jag sedan flyttade, berättade jag mitt smeknamn för vissa personer, speciellt mina närmaste kompisar, som började kalla mig det. Sen dess har det hållit i sig och fortfarande kallar vissa mig Millan, men de flesta säger ändå Emilia.

Kommentarer
Emilia

Jag heter också Emilia, och mina smeknamn är Emppu, Emmi och nu kanske Millan :)

2013-12-02 kl. 19:24:13
Blogg/Hemsida: http://coolsmileyhorse.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin