Dag 17- En bild som ger minnen

Postat: 2012-03-12 ♥ 16:05:00 | Kategori: Personligt - Utmaningar


Haha, inte världens roligaset bilder kanske.. Men tyckte ändå detta passade lite för dagens "tema" eller vad man ska säga. Jag har kanske lite bättre bilder/minnen som skulle passa bättre, men det var är i alla fall ett lite roligt minne från ett tag sedan.. såå snyggt klädd jag var, eller hur?! :P

Men i alla fall. Det var en typ vår/sommar dag och jag var inne i stan med bästis. Vi såg denna telefonkiosk ovan och tyckte att den var ganska häftig, så jag ställde mig i den och Christel fotade mig. Helt plötsligt började det stanna massor av turister (mest japaner) och stirra på oss och ta fram sina kameror. Vi tyckte det va lite konstigt, så vi tog några snabba bilder till och sedan gick vi därifrån. Vi kollade oss sedan över axeln på väg därifrån och så såg vi hur turisterna gjorde precis som vi hade gjort. De turades om att ställa sig i telefonkiosken, hålla i luren på bild osv. Haha, kanske inte låter så roligt, men det var det just då i alla fall, haha :P

Kommentarer
Christel

Hahah, gu va ja kommer ihåg, fattar inte hur små vi var! X) <3

2012-03-13 kl. 18:28:56
emilia

svar till dig christel: men verkligen, hahaha xD <3 vi tyckte typ vi var stora och att det va häftigt att vi va i stan själva typ haha xD

2012-03-13 kl. 21:40:28
Blogg/Hemsida: http://emilialarssons.webblogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin