Dag 13- En bild på mitt hem

Postat: 2012-03-02 ♥ 23:06:00 | Kategori: Personligt - Utmaningar




Istället för en bild på mitt hem, får ni nu se flera bilder med lite små detaljer på från mitt hem.

Jag måste medge att jag tycker att den första bilden är finast. Kanske för att den är tagen långt efter de andra. Och alltså när jag då tog den första bilden, så hade jag nog utvecklats en del i mitt fotograferande.. (De tre sista bilderna togs för typ ett år sedan, hehe..) Ja, egentligen tycker jag inte om de tre sista bilderna så jättemycket, haha.. (Borde jag kanske egentligen inte skrivit.. hehe) Men det visar lite detaljer från mitt hem i alla fall! :)

Vad tycker ni om bilderna? :)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin