fredagen den trettonde

Postat: 2012-07-13 ♥ 21:12:49 | Kategori: Personligt - Mitt liv
Ush vilket väder det har varit idag.. Det började med att det regnade väldigt mycket och sedan började det åska och blixtra.. Det var lite läskigt för det blixtrade jättemycket precis vid mitt hus och det var som om det blixtrade in i huset.. ush ush.. Efter ett tag åkte det förbi brandbilar, så det var säkert så att det började brinna någonstans av att blixten slog ner.. Inte nog med det har jag gått runt med huvudvärk, men nu ska jag inte klaga utan försöka ha en bra kväll i alla fall. ;)

Kommentarer
Emma Janson

dagens blogg är nu utsedd, kolla om det blev du :)
KRAM!

2012-07-13 kl. 23:58:49
Blogg/Hemsida: http://eemmajanson.blogg.se
Emma Janson

sv: Bättre lycka nästa gång ;)
men du får ha en fortsatt bra kväll, eller natt? :p
Godnatt :)

2012-07-14 kl. 00:20:18
Blogg/Hemsida: http://eemmajanson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin