Veckans tips:

Postat: 2012-04-19 ♥ 17:51:38 | Kategori: Övrigt - Veckans tips

Veckans tips är att skriva ut ett citat som man gillar och rama in/hänga upp det.
Det som är bra är att man när som helst kan byta ut citatet genom att skriva ut ett nytt!

Jag gillar citatet ovan, så jag skrev in det på datorn, fixade så att färgerna passade in lite till mitt rum och sen så skrev jag ut det! Jag passade på att prova våran nya skrivare, som vi fick hem i måndags.. Den går att använda som fotoskrivare, och fungerade väldigt bra! :)  Jag tycker i alla fall att det blev snyggt, så nu hänger citatet på min vägg hemma! Nu får ni också se hur jag har satt upp fotona som jag köpte ramar till förut! Jag har ett snetak i mitt rum, därför hänger fotona som de gör. :)

(och fotona kanske inte passar jättebra till de andra bilderna, men gillar helheten ändå! <3 )

Kommentarer
Teamjl( Louise )

Det blir isåfall nästa helg vi ska testa det för jag har fullt upp med massa prov och sånt men ja vi kan testa då nästa helg om det passa dig :) <3

2012-04-19 kl. 19:29:57
Blogg/Hemsida: http://teamdf.blogg.se/
felicia - fotokobran

sv; åh, tack! :)

hihi, jaha! :)

2012-04-19 kl. 20:22:27
Blogg/Hemsida: http://fotokobran.se
Tess -Kervefors Foto & Media

Tack snälla Emilia! :)

2012-04-19 kl. 23:00:38
Blogg/Hemsida: http://kervefors.se/blogg
jennie

sv: det var ett bra budskap! :)

allt bra idag?



ha en trevlig helg!

Och glöm inte att du får jättegärna vara med i min frågestund IMORGON om det andliga/mediala.

Alla som är med får en länkning :)

kram!

2012-04-20 kl. 11:56:46
Blogg/Hemsida: http://jennsiii.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin