Sommarbilder

Postat: 2012-04-20 ♥ 16:51:53 | Kategori: Övrigt - Redigering



Mouseover-bilder (efter/före)

Idag har jag kollat igenom lite gamla bilder. Detta är två sommarbilder som var bland de första jag tog med min systemkamera för snart två år sedan (eller 1 år och 9 månader sedan om jag ska vara mer exakt). Jag använde mig då endast av automatiska inställningar och tänkte inte så mycket när jag tog bilderna. Från det har jag utvecklats ganska mycket, både i att fota och att redigera. Samma höst framkallade jag just dessa bilder, fast utan att redigera dem (håll musen över bilderna för att se), vilket jag inte skulle göra idag. Nu när jag redigerat bilderna och gjort så att det är ett mjukare ljus på dem, känns det som att jag har förnyat dem lite och som att de har fått lite mer sommarkänsla. (Jag brukar ändå inte alltid redigera så mycket som jag nu har gjort.. kanske för mycket?)

Hur som helst längtar jag till SOMMAREN!!


Kommentarer
Cajsa-Maria

Nej jag tycker det blev bra med redigeringen, det ser så drömskt ut nu hihi :) jättefina :) <3

2012-04-20 kl. 18:27:51
Blogg/Hemsida: http://ishallcrossthisriver.blogg.se/
Jennie - andliga/mediala & fotografiska

sv: fint här! :D gör du?



Var gärna med i frågestunden om det andliga/mediala som jag körde igång med NU ikväll istället :) Alla de som är med får en länkning :D

Kram

2012-04-20 kl. 20:26:59
Blogg/Hemsida: http://jennsiii.blogg.se/
alva

veckans blogg är nu avslutad, blev det du? kika in här: http://aalvaglad.blogg.se/2012/april/blog-of-the-week-winner.html

blev det inte du? jag kör igång nästa tävling på måndag, delta gärna igen!

2012-04-20 kl. 23:12:40
Blogg/Hemsida: http://aalvaglad.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin