Drygt en vecka kvar nu..

Postat: 2012-04-26 ♥ 20:13:00 | Kategori: Personligt - Mitt liv


Har jag berättat att jag ska åka till Slovenien och bo i huvudstaden Ljubljana i en vecka hos en annan tjej? Jag vet inte om jag har gjort det, men då får ni veta det nu i alla fall! Det är ett utbyte mellan våra skolor och vi är 18 elever i Sverige som ska dit (och bo hos 18 olika slovener). Sedan i september kommer alla slovener komma till Sverige och tjejen jag ska bo hos nu kommer att bo hos mig då. Kanske låter lite förvirrande, men jag tror att det kommer att bli jättebra.

 

Varför jag skriver om detta precis nu är för att jag precis kom hem från ett föräldramöte där vi elever och föräldrar till eleverna skulle vara med. Vi diskuterade det mesta kring resan som vi inte hade fått veta än och dessutom fick vi se ett schema med ungefär vad vi ska göra.. Därför är jag så himla taggad och när man googlar Ljubljana, blir man ju inte direkt besviken. Åker nästa söndag, så LÄNGTAAR!! :D


Kommentarer
Alice - Bilderbyalice

sv: inte så mycket ^^

vad ska du hitta på under helgen + valborg?? (:

2012-04-27 kl. 16:43:06
Blogg/Hemsida: http://bilderbyalice.se
Blopparna - Alexandra

Gud vad roligt! Hoppas du får det riktigt skoj :)



/ Dela dina outfits du också på http://bloppfashion.se !

2012-04-28 kl. 19:22:11
Blogg/Hemsida: http://blopparna.bloppfashion.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin