Sommaren som nu blivit till höst

Postat: 2013-09-29 ♥ 01:03:00 | Kategori: Foto - Självporträtt, Foto - Övrigt, Personligt - Tankar
Kamera: Canon EOS 550D + Canon EF 50/1.8 II (Foto: Alex, Redigering: Jag)

För bara några veckor sedan var det betydligt varmare ute. Löven var lika gröna som gräset, dagarna rullade på utan massa krav runt omkring, jag hade en bunt flätade band runt min handledt och min hy var något brunare. Jag saknar verkligen värmen och sommaren. Nu är hösten här med kyligt väder, mörka nätter och regn smattrande på taket. Jag hoppas ändå det blir en mysig höst med färgade löv och allt annat som hör till. Trots att jag saknar sommaren, vill jag försöka att verkligen ta till vara på alla dagar som kommer och göra något bra utav dem.
Försöka att fokusera mer på det som är nu.
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin