En fin dag

Postat: 2013-03-01 ♥ 23:38:00 | Kategori: Foto - Övrigt, Personligt - Mitt liv
Kamera: Canon EOS 550D + Canon EF-S 55-250 mm
Hej på er! Idag har jag haft en fin dag i stugan med soligt väder. Jag gillar det här stället och det känns skönt att vara här. Det enda jobbiga just nu är att jag inte har något internet till datorn. Därför delar jag mitt internet från mobilen för att kunna använda datorn. Det kanske inte det bästa man kan ha, men det fungerar i alla fall. Dock har min dator inte alls mycket batteri just nu, utan kommer dö i vilken sekund som helst. Jag han i alla fall uppdatera lite, men nu hinner jag inte skriva mer.
Ha det så bra, vi hörs!

Kommentarer
felicia

sv: åh va kuul att höra, jättesnällt av dig<3 tack! och du ska inte säga något om att ha snygg design, DIN ÄR SKIIIITSNYGG!!!

2013-03-03 kl. 14:30:26
Blogg/Hemsida: http://hejfeliciaa.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin