Sommar

Postat: 2013-07-22 ♥ 00:27:00 | Kategori: Foto - Övrigt, Personligt - Mitt liv
 
Kamera: Canon EOS 550D + Canon EF 50/1.8 II
 Jag har varit med om så himla mycket de senaste veckorna och har haft fullt upp ända sedan vi slutade skolan. Min kamera är fylld med massor av nya bilder och jag är säker på att en del kommer läggas upp här på bloggen. De två bilderna ovan är från konfirmationslägret på Fårö där jag var ledare under två veckors tid (såå mysigt). De togs en kväll när hela gänget tillsammans övernattade på en strand under bar himmel. Vilken upplevelse!

Fler bilder och mer text kommer så småning om.
Tills dess får ni ha det så bra!
 

Kommentarer
elin stridh

åh tack så mycket och jättefina bilder! :)

visst, följ mig så följer jag dig :D

2013-07-22 kl. 08:54:35
Blogg/Hemsida: http://elincecilia.com/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin