Min Nyårsafton

Postat: 2013-01-02 ♥ 15:49:00 | Kategori: Personligt - Mitt liv

Jag brukar inte lägga upp mobilbilder här på bloggen, men jag fotade inte så mycket med min kamera, därför får det bli ett litet collage av mobilbilder från nyår istället. Dålig kvalitet, men så är det. Jag hade det i alla fall väldgt bra. Jag åt middag (trerätters!) hemma för att sen lite senare gå iväg till Anna där resten av nyårsaftonen spenderades med fina tjejor. Kul hade vi det! Hoppas att ni också hade en bra nyårsafton!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin