Våren har kommit

Postat: 2013-04-25 ♥ 22:29:00 | Kategori: Foto - Natur
Kamera: Canon EOS 550D + Canon EF 50/1.8 II
Nu börjar det bli vår på riktigt, så himla härligt. Idag var det varmt ute och det kändes som om solen sken starkare än den gjort på länge. Lite här och var sticker det upp krokusar och blåklockor ur det bruna gräset och på gatorna har de börjat sopa bort det torra gruset. Våren har verkligen kommit. Att vi har fina rosa tulpaner hemma gör ju inte heller att jag får mindre vårkänslor, utan snarare tvärt om.
 
Hoppas att ni har haft en bra vårdag. Vi hörs!

Kommentarer
Amanda

Så fina foton!

2013-04-27 kl. 21:24:45
Blogg/Hemsida: http://amandapaulinaa.blogg.se
elin stridh

åh härliga bilder :D

2013-05-03 kl. 11:02:47
Blogg/Hemsida: http://elincecilia.com/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin