Tävling hos "antonsfoto"

Postat: 2012-02-06 ♥ 23:04:14 | Kategori: Foto - Natur

Halloj! Nu är det så att jag är med i en tävling hos fotobloggaren Anton där man kan vinna en reflexskärm 5i1 80 cm från http://johanpixels.se/webbshop/ (klicka där så kommer du till deras hemsida). *VILL HA!* ;P Dessutom kan du klicka här för att läsa mer om tävlingen! Temat på tävlingen är "något fint" och jag valde att tävla med bilden ovan. Jag tycker att det är en ganska fin och harmonisk bild som verkligen symboliserar "något fint", men jag hade ändå lite svårt att i början välja vilken bild jag skulle tävla med. Jag tycker att det blir så fint med det korta skärpedjupet, vattendropparna och solljuset som bildar bokeh i bakgrunden. Den kanske är något disig, men det tycker jag ger en mer harmonisk känsla och jag gillar bilden i alla fall! vi får se hur det går! :D

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin