Detaljbild på snön

Postat: 2012-04-15 ♥ 22:29:59 | Kategori: Foto - Natur

Kanske lite tråkigt att jag nu publicerar samma bild som jag redan har visat tidigare, men det är så att jag är med och tävlar med den här bilden hos http://carolinedahlen.blogg.se med temat detaljer. Det man man kan vinna är en värdecheck på 300 kr hos tvspelsweb.se. (NAJS!)

Det jag skulle vilja köpa om jag vann är den här reflexskärmen och den här trådutlösaren.
Jag vill verkligen ha just de produkterna för att reflexskärmen verkligen skulle underlätta och förbättra mina portättbilder (och även produktbilder) och jag vet vilken skillnad det gör att använda reflexskärm (bra storlek också, så att man inte behöver hjälp att hålla i den!) och med trådutlösaren skulle jag kunna ta självprträtt mycket lättare och dessutom skulle jag kunna ta bilder med lång exponeringstid utan skakningsoskärpa (vilket det blir nu, eftersom jag trycker på knappen och alltså stöter till kameran lite..) Så jag skulle verkligen bli hur glad som helst om jag vann, men jag kan nog inte göra mer nu än att hålla tummarna, hehe! ;)

Kommentarer
Ena - Fotoblogg

Hello Emilia! Vissa av bilderna har vi tagit själva, annars är dom från Weheartit! Kram! :)

2012-04-16 kl. 13:12:09
Blogg/Hemsida: http://juststyle.blogg.se/
Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

sv: denna vecka blir ganska händelserik. ska på sjukhusbesök imorgon, onsdag ska jag på anställningsintervju och torsdag ska jag hem till mamma och pappa. ska passa valparna :)

dudå?

2012-04-16 kl. 14:41:41
Blogg/Hemsida: http://jennsiii.blogg.se/
Anonym

Smarta prylar! =D håller tummarna för dig!



Kanske dum fråga men kan trådutlösaren också fokusera? Asså att man klickar in knappen till hälften, det borde den väl ändå kunna göra :P <3

2012-04-17 kl. 23:36:10

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback



Jag som driver denna blogg heter Emilia och är 17 år. Jag bor i närheten av Stockholm och går just nu andra året på gymnasiet. Linjen jag går är en naturlinje med foto inriktning och mitt största intresse är just att fota. Därför använder jag denna blogg för att till största del lägga upp foton jag tar, men dessutom för att skriva lite om mitt liv och mina tankar.

Follow on Bloglovin